خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پک 10 تایی اسانس عطرهای معروف


این پک 10 تایی مجموعه ای از معروف ترین و محبوب ترین ادکلن ها به حساب می رود که هر کدام در یک ظرف اسپری دار با ظرفیت 10 میلی لیتر در پک موجود می باشند. محتوی این عطرها اسانس های سوییسی می باشند.
قيمت 1300000ريال

پک 10 تایی اسانس عطرهای معروف
پک 10 تایی اسانس عطرهای معروف

پک 10 تایی اسانس عطرهای معروف
قیمت : 130,000  تومان
  خرید پستی

پک 10 تایی اسانس عطرهای معروف 

 

این پک 10 تایی مجموعه ای از معروف ترین و محبوب ترین ادکلن ها به حساب می رود که هر کدام در یک ظرف اسپری دار با ظرفیت 10 میلی لیتر در پک موجود می باشند.محتوی این عطرها اسانس های سوییسی می باشند که به شما این امکان را می دهد که مجموعه ای بی نظیر از 10 ادکلن معروف و خوش بو را یکجا داشته باشید.

 

 

اسانس های موجود در شیشه ها برگرفته از این عطرهای محبوب می باشند:

 

 

-لانکوم زنانه(lancom la vie est belle for women)

لانکوم لا وی است بله Lancome La Vie Est Belle حاصل ترکیبی بسیار زیبا و ساده از رایحه های گل های خوشبو و معطر است.
عطر زنانه لانکوم لا وی است بله Lancome La Vie Est Belle به بانوانی که خواهان آزادی ,شادی  و اغوا کننده ای هستند پیشنهاد می شود.
عطر زنانه لانکوم لا وی است بله Lancome La Vie Est Belle ماندگاری و پخش بوی عالی دارد و ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه بالایی :گلابی- تمشک 
رایحه میانی :یاسمن-زنبق- شکوفه پرتقال 
رایحه پایه :نعناع هندی- بادام سوخته- دانه تونکا -وانیل

 

 

-پگاسوس(pegasus)


پگاسوس عطری مردانه از برند مارلیست که با رایحه ای نسبتا شیرین و ملایم و خط بویی وانیلی و بسیار دل انگیز و ماندگاری بسیار خوب توانسته است یکی از بهترین های برند مارلی باشد.
این افسونگر رمز آلود از برند مارلی در آغاز معرفی در سال 2011 به شدت مورد توجه و استقبال طرفداران عطر در جهان قرار گرفت و به سرعت جایگاه « پگاسوس » قهرمان بارز و شناخته شده افسانه های یونان را زنده کرد.

عطر افشان این ادکلن را به شما عزیزان پیشنهاد میکند .
اسانس اولیه : ترنج , گل آفتاب پرست , زیره سبز
اسانس میانی : اسطوخودوس , یاس , بادام
اسانس پایه : وانیل , چوب صندل سفید , کهربا

 

 

 

-مونت بلانک(Mont Blanc Legend Intense for men)

ادکلن مردانه مونت بلنک لجند اینتنس (Mont Blanc Legend Intense for men) که توسط Olivier Perscheux معروف در سال 2013 خلق شد ، محصولی گرم ، کلاسیک ، سنگین و جذابی است که با رایحه ای از ترنج تازه و آناناس آغاز می شود . در نت میانی این مواد با شیرینی و تندی هل ، سیب قرمز ، چوب فلفل و گل یاس ترکیب شده و در نهایت به بیسی گرم حاصل عنبر ، لوبیا تونکا ، سدر و گلسنگ ختم می شود . بطری خاکستری تیره و بسیار شیک این محصول نظر هر مرد خوش چهره و فریبنده ای را جلب خود می کند.

نت های بویایی ادکلن مردانه Mont Blanc Legend Intense عبارتند از:

رايحه اوليه : ترنج – آناناس 
رايحه ميانی : هل – سیب قرمز – گل یاس – چوب فلفل
رايحه پایه : لوبیا تونکا – سدر – عنبر - گلسنگ

 

 

-ایفوریا(Calvin Klein Euphoria for women)

عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین(Calvin Klein Euphoria for women) محصول سال 2005 کمپانی معروف سی کی با رایحه ی گلدار و شرقی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در شبهای بلند و سرد زمستانی می باشد. عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین که توسط Carlos Benaim و Loc Dong خلق شد ، محصولی وسوسه انگیز و شیرینی است که به دلیل ترکیبات خاصش شما را به لذت بردن از زندگی دعوت می کند. رایحه ی آن بسیار دلپذیر و جادویی بوده و در بین بانوان بسیار محبوب می باشد . این عطر به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت خوبی که دارد هنوز نیز در زمره ی پرفروش ترین های سی کی قرار دارد .

نت های بویایی عطر زنانه Calvin Klein Euphoria عبارتند از:

رایحه اولیه: انار 
رایحه میانی: ارکیده ، نیلوفر آبی 
رایحه پایه: گل بنفشه ، عنبر ، مشک ، ماهاگونی

 

 

-گود گرل( Carolina Herrera Good Girl for women)

 

عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل ( Carolina Herrera Good Girl for women ) با رایحه ای گرم و اغواگر که در سپتامبر سال 2016 به بازار عرضه شد . گود گرل ترکیبی است نوآورانه و اعتیاد آور از گل مریم و دانه تونکا که نشان دهنده دوگانگی شخصیت یک زن است و موجی از گل یاس سفید سامباک و گل مریم را در تضاد با نت هایی مرموز و عمیق از دانه تونکا و کاکائو با خود بهمراه دارد . عطری بر گرفته از عناصر تاریکی و نوربا الهام از شهر نیویورک که مانند آن نترس ، نیرومند و جسور است و می‌تواند یک شهر را به اختیار خود درآورد ولی برای به دست آوردن این شهر شما به یک کفش احتیاج دارید و کارولینا هررا این عطر را برای شما به شکل کفشی زیبا همچون کفش سیندرلا طراحی کرده است. 

نت های بویایی عطر زنانه Carolina Herrera Good Girl عبارتند از:
رايحه اوليه : قهوه – بادام
رايحه ميانی : گل مریم – گل یاس
رايحه پایه : لوبیا تونکا – کاکائو

 

 

-زریوس(Givenchy Xeryus Rouge)

 
ادکلن مردانه جیونچی زریوس رژ ( Givenchy Xeryus Rouge ) که نام آن از اسم یک خدای یونانی اقتباس شده  توسط شخصی به نام Annick Menardo خلق شد و با رایحه ای تند ، گرم و شرقی خود  برای مصرف در میهمانی های شبانه و مجالس رسمی پیشنهاد می شود.

 

نت های بویایی ادکلن مردانه Xeryus Rouge Givenchy عبارتند از :

رایحه اولیه : پرتقال ، کاکتوس ، ترخون 
رایحه میانی : گل شمعدانی ، فلفل قرمز ، سدر

رایحه پایه : چوب صندل ، سدر ، مشک

 

 

-ادکلن مردانه ی بنز(Mercedes Benz Mercedes-Benz for men EDT)

 
ادکلن مردانه  مرسدس بنز ( Mercedes Benz Mercedes-Benz ) در سال 2012 توسط کمپانی Mercedes Benz عرضه شده است که با داشتن رایحه چوبی و تند انتخاب عالی برای روزهای خنک بهاری می باشد . این عطر همانند ماشین های کمپانی مرسدس بنز لوکس و منحصر به فرد بوده و طرفداران و هواداران مخصوص به خود را نیز دارد . 

 

نت های بویایی ادکلن مردانه Mercedes Benz Mercedes-Benz عبارتند از :


رایحه اولیه : ترنج ، لیمو ، پرتقال ماندارین 
رایحه میانی : فلفل ، جوز ، گل بنفشه
رایحه پایه : خس خس ، نعناع هندی ، سدر ، ویرجینیا

 

 

-عطر زنانه تیری موگلر الین (Thierry Mugler Alien for women)

 
عطر زنانه تیری موگلر الین (Thierry Mugler Alien for women) که توسط Dominique Ropion  و Laurent Bruyere  خلق شد ، با رایحه ای شگفت انگیز ، اکسیری جادویی ، میزان پراکنندگی عالی و ماندگاری بسیار بالایی که دارد بهترین انتخاب برای مصرف در شب های سرد زمستانی و یا میهمانی های مهم و رسمی می باشد . این عطر با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص متفاوت مصرف کننده ی خود را به بانویی جادویی و افسون گر تبدیل می کند . رایحه ی گل یاس و ترکیب هنرمندانه و فوق العاده ی آن با نت های چوبی و کهربا عالی و باورنکردنی بوده به طوری که هر انسانی را جذب خود می کند .

نت های بويايی عطر زنانه Thierry Mugler Alien عبارتند از :

رايحه اوليه : گل ياس
رايحه ميانی : نت های چوبی
رايحه پايه : کهربا

 

 

-بلک افغان ناسوماتو (Nasomatto Black Afgano ) 

 

ادکلن مردانه ناسوماتو بلک افغانو (Nasomatto Black Afgano ) که نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش می باشد ، محرکی برای خوشی های موقت بوده و کاملا جذاب و هوس انکیزاست. این محصول مخصوص خانم ها و آقایان همچنین زوج هایی که از مصرف یک رایحه ی مشترک لذت می برند توسط خالق عطری به نام Alessandro Gualtieri طراحی شد . ترکیب آن با رایحه ی تندی از شاهدانه و نت های سبز آغاز شده که در قلب به تلخی تنباکو، قهوه، نت های چوبی و رزین می رسد . در بیس نیز شما گرمی عود و بخور خوشبو را استشمام خواهید کرد.

نت های بویایی ادکلن مردانه Nasomatto Black Afgano عبارتند از:

رايحه اوليه : شاهدانه – نت های سبز 
رايحه ميانی : رزین – نت های چوبی – قهوه – تنباکو 
رايحه پایه : بخور خوشبو - عود

 

 

-عطر مردانه اونتوس کیرید ( Creed Aventus for men EDP )

 

عطر مردانه اونتوس کیرید ( Creed Aventus for men EDP ) محصولی لطیف و مدرن ، الهام گرفته از زندگی دراماتیک در جنگ و صلح امپراطور ناپلئون می باشد . خالق آن یعنی Erwin Creed تمام محتویات موجود در ترکیبات این محصول شگفت انگیز را گلچین کرده به همین دلیل کارشناسان فروشگاه اینترنتی عطرآرا به کسانیکه به دنبال تمایز هستند استفاده از این محصول خاص را پیشنهاد می دهند .
 

نت های بویایی عطر مردانه Aventus Creed for men عبارتند از :


رایحه اولیه : ترنج ، مویز ، سیب ، آناناس 
رایحه میانی : گل یاس ، گل رز ، نعناع هندی ، توس 
رایحه پایه : مشک ، گلسنگ ، عنبر ، وانیل

 

 

با استفاده از این فرصت استثنایی شما میتوانید به یکباره صاحب این 10 ادکلن خوش بو شوید و هر روزتان را با رایحه ی دلپذیر یکی ازین ادکلن های مشهور شروع کنید.

قیمت این محصول 130000 تومان



قیمت : 130,000  تومان 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت